🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماکجا ؟ عشق کجا ؟ عشقی کجا ؟

(ثبت: 249124) تیر 19, 1401 

 

ما کجا ، عشق کجا ، عشقی کجا ؟

در جمود فکر ، بیداری کجا ؟

بهتر آن باشد که اندیشه کنیم

این کویر خشک را بیشه کنیم

بیاد افشاگریهای روانشاد شهید میرزاده عشقی ،
که از ستمها و خیانتهای رضا قلدر پهلوی ، در دوران مشروطه فریاد می زد و توسط رضا شاه شهید شد.

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا