🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ما ضدِّ دوُ دو دستگانیم

(ثبت: 3106) دی 23, 1395 

بامی ست بر آن نشستگانیم
نی راحت و نی زِ خَستگانیم

در کارِ ادب به لطفِ ایزد
بر مرکزِ عشق، هستگانیم

ما بُت شکنانِ بُت پرستیم
با دستِ بُتی، شکستگانیم

بستیم دلی به زلف دلبر
رندانِ ز دل گسستگانیم

در دامِ تو ای الهه ی ناز
افتاده و کی زِ رَستگانیم؟

وحدت شده گفتگوی طارق
ما ضدِّ دوُ دو دستگانیم

اسفند 1392