🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مترسک

(ثبت: 2242) مرداد 27, 1395 

اله یار خادمیان:
دو تکه  چوبی که

باپیرهنی کهنه

شکل آدم گرفته ای

کلاه سرت گذاشتند

که کلاغها  

تو را آدم فرض کنند

وگرنه خودت هم
این رامیدانی

نه شایدخودت هم 
این را  ندانی
که به کارت گرفته اند

شب و روز بر مزرعه ای
 
که بودو نبودش
تورا سود و ضرری نیست

مترسک

الهیار خادمیان صادق

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):