🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مترسک

(ثبت: 228485) تیر 30, 1399 

– مترسک:

کاش،،،
مترسکی‌ بودم
پای جالیز خیالت
تا غروب‌گاهان نوک بزنند
کلاغ‌های سمج،،،
تنهایی‌ام را!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 30, 1399

    ❤️🙏

  2. رسول رشیدی راد

    تیر 30, 1399

    باسلام و درود خدمت شما آقای فلاحی عزیز
    واقعا زیبا بود
    🌹🌹🌹🌹🌹

  3. علی سیاوشی

    تیر 31, 1399

    درود جناب فلاحی فرهیخته . چه تصویر سرشار از تخیلی . بسیار بکر و زیبا . حسابی لذت بردم قربان 🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا