🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 متروکه

(ثبت: 920) اسفند 11, 1394 

 

خانه از عطر تو یک روز جدا می ماند
خالی از همهمه ی رنگ و صدا می ماند

بی خبر می روی و با خبر رفتن تو
رو به کوچه در حیرت زده وا می ماند

پنجره خیره به کوچه که از آن می گذری
پرده در دلهره ی باد رها می ماند

بی تو در خاطره ی خاکی دیوار فقط
طرح متروکه ای از آینه ها می ماند

ماه می افتد و با حوض تهی از ماهی
سال ها بعد تو در خانه ی ما می ماند

می روی و من حسرت زده آن طوری که
سقف می ریزد و دیوار به جا می ماند

زیر آوار غمت مثل ستون خواهم ماند
بی تو این خانه به زحمت سر پا می ماند

 

 

 

 

نظرها
  1. سمانه تیموریان

    اسفند 12, 1394

    زینب عزیز

    عالی و دلنشین 

    دستمریزاد 

  2. سوگند صفا

    اسفند 12, 1394

    سلام و تبریک…..خانوم روزبهانی بزرگوار…..ینی شعرتون به قدری زیبا بود و به دلم نشست که قابل گفتن نیست…….ریتم خوبش…..و تصاویری زیبااااا که همه نشان دهنده ی قلم استادانه تون هست و بس…….زنده باشین و یاحق

  3. دکتر رجب توحیدیان

    اسفند 12, 1394

    با سلام و درود فراوان محضر شاعره گرانقدر و بانوی بزرگوار و خواهر نازنین سرکار خانم زینب روزبهانی فر. بسیار عالی و زیبا و دلنشین و با احساس سروده اید موفق و موید باشید در پناه الطاف الهی.

  4. عسل رادمنش

    اسفند 15, 1394

    سلام  و مهر بانو

    زیباست/مانا باشید

  5. نگار حسن زاده

    اسفند 16, 1394

    سلام زینب بانوی عزیز

    غزل بسیار زیبایی بود و تصاویر جذابی داشت

    مرحبا

    موفق و پیروز باشید

  6. حسـین رضـائی

    فروردین 6, 1395

    سلام زادروزتان گرامی

  7. حسـین رضـائی

    فروردین 7, 1395

    روزهایی هست

    روزهای حسرت و اندوه

    روزهای شانه های زیر بار درد هم چون کوه

    روزهای قطره های اشک در لبخند

    روزهای دیگرانی که به جز غمواژه های تلخ، بر لبان دیگران حرفی نمی خواهند

    روزهای تیغ

    آن هم پیش رو

    در مشت

    روزهای افتخار صحبت از این که

    فلانی را فلانی کشت

    روزهایی هست

    روزهایی که نمی باید

    روزهایی باز خواهد بود

    روزهایی بی گمان بهتر از این شب ـ روزهای بی امان

    شاید…

    • زینب روزبهانی فر

      فروردین 10, 1395

      ممنون. باورم نمیشه کسی جای دیگه شعرامو دیده باشه:-D

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا