🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مثنوى درد ٨

(ثبت: 233905) آذر 20, 1399 

 

عالمان ، تا كى سكوت بر ديو و دد جايز شده ؟
خون محرومان درون شيشه ها وارد شده
پس چرا زنجير بر پاها و دستها بسته ايد ؟
تا به كى مهر سكوت و صبر بر لب بسته ايد ؟
اين چه دينى ست كه همه از بودنش سر مى زنند ؟
اين چه آئينى ست كه زندانى از آن پر مى زند ؟
كو عدالت پيشگى بر مردمى دلپاك و خوب ؟
كو عملكردى كه نامردان بسوزند مثل چوب ؟
تا به كى دور تسلسل بر حقايق مى زنيد ؟
اينهمه حرف از اصول و عرف و قرآن مى زنيد ؟
درسهاتان خطى از انصاف در خود ديده است ؟
سفره هاى مردم محروم غذائى ديده است ؟

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    آذر 20, 1399

    💐🌺💐🌺💐🌺💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا