🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مجموعه سپکو ۰۲

(ثبت: 210921) خرداد 30, 1398 

💢 #دست:
دست برکه نرسید
به ماه شب چهارده
بر دف سینه کوفت
با دست لرزانش

💢 #نزدیک:
نزدیکتر بیا
مسافت دوریت‌
به آخر دنیا برزخی من
خیلی نزدیک است

💢 #پرواز:
پرواز طریق خواستن است
ذهن پروانه پیله نداشت
وگرنه هیچ کرمِی
اهل پرواز نیست

💢 #پشت:
پشت به من کرده ای
وقت رفتن ات
و آب شدم من
پشت سرت

💢 #تنگ:
چنان به تنگ آمد
از درد فراقت
که سنگ شد
دلِ تنگ ام

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
@ZanaKORDistani63
سپکوسرای میخانه
کانال شعرهای سپکو(سپید کوتاه) سعید فلاحی(زانا کوردستانی)
https://t.me/sepkomikhaneh
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    خرداد 30, 1398

    سلام و درود آقای فلاح گرامی

    دستمریزاد .

    تقدیمی :💐

    ای گلِ زیبایِ زیبا آفرین
    ای بهارِ آرزوهایِ زمین

    سرو قامت ایستادی همچو کوه
    با دلی آرام ، عزمی آهنین

    ولی اله بایبوردی

    🌹🌹🌸🌹🌹

  2. واحد

    تیر 3, 1398

    عالی هستند

    موفق باشید

    👏👏👏👏👏👏در پناه خدا

  3. میثم عزتی نژاد

    مرداد 13, 1398

    درود هنرمند گرامی

    احسنت
    زیبا سروده اید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا