🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مجموعه سپکو ۰۶

(ثبت: 210929) تیر 3, 1398 

💢 #پایان:
پايانِ خوشي ندارند
دلتنگی هايم
می ترسم از غصه دق دهند
عاقبت جانم را
این شب های بی پایان

💢 #تردد:
خیالم خیابانی است پر تردد
از اندیشه ات
منتهی به دلتنگی
با چشمانی قرمز
که ممنوع می کند
تردد در هوای تو را…

💢 #قدم:
رد قدم هایت را
در کدام کوچه و خیابان
جا گذاشته ای
که هم قدم خیالم نمی شود

💢 #جهان:
این روزها جهانم با تو
هزاران گنجشک عاشق
آشیان دارند در من
و من سرسبزترین درخت جهانم

💢 #دریا:
لب دریا کف آورد
آنقدر که صدا زد
دریا ساحل را

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
@ZanaKORDistani63
سپکوسرای میخانه
کانال شعرهای سپکو(سپید کوتاه) سعید فلاحی(زانا کوردستانی)
https://t.me/sepkomikhaneh
https://www.instagram.com/zanakordistani?r=nametag
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. آرزو نوری

    تیر 3, 1398

    سلام و عرض ادب. ایده های درخشانی در این کوتاهها بود

  2. درود
    به گمانم سه گانی های موزونی هم از شما خوانده بودم.
    در انتظار اشعار عروضی ات نیز هم🌺🌺🌺

  3. رها فلاحی

    تیر 3, 1398

    آفرین

    بسیار زیبا
    شادکام باشیددر پناه خدا🌹🌷🌺🌸

  4. سلام و درود

    دستمریزاد

    پایدار باشید به مهر

    🌺🌷🌺

  5. طارق خراسانی

    تیر 3, 1398

    سلام
    عالی ست
    بی تکلف باید گفت سپیدهای تان به دلم نشست
    رد قدم هایت را
    در کدام کوچه و خیابان
    جا گذاشته ای
    که هم قدم خیالم نمی شود
    این روزها جهانم با تو
    هزاران گنجشک عاشق
    آشیان دارند در من
    و من سرسبزترین درخت جهانم
    👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    در پناه خدا🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا