🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مجموعه چامک ۰۲

(ثبت: 209359) اردیبهشت 11, 1398 

◇ عشق:
عشق
پرنده ای زخمی
که می زند، بال بال
میان سینه ام.

◇ برکه:
برکه بودم
خورشید چشمان تو، بهارم کرد
نفس تو، ابرم ساخت
و هوای تو می باردم بر خیابانی
که هرگز به تو نمی رسد.

◇ دل و سنگ:
همه کس می تواند به دلِ من بگوید سنگ
اما از سنگ بپرسید:
دلِ من از چه شکست؟

◇ دل به دریا زده:
برای داشتنت
به دریا زدم
دلی را
که از آب واهمه داشت.!

◇ دلم گرفته بود:
دلم گرفته بود
سیگاری از اولین سیگار فروشی خریدم
مانده بودم که
عاشقی را از که بخرم؟!

#چامک
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
ZanaKORDistani63@
mikhanehkolop@
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 12, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیباست🌺🌺🌺🌺🌺

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 12, 1398

      درودتان

      ممنون و سپاسگذارم برادر عزیزم

      🌹🌹🌹🌹

      در پناه خدا

  2. علی

    اردیبهشت 14, 1398

    👏👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا