🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مجموعه چامک ۰۳

(ثبت: 209360) اردیبهشت 12, 1398 

♡ شهرزاد:
شهرزاد قصه های من
هزار و یک شب به سر رسید
قصه ی آمدنت را
کی می آیی؟!

♡ بهانه ی تو:
نیستی!
دلم را به حکایت آمدنت
مشغول می کنم
که نگیرد
بهانه ی تو را…

‌♡ شکوفه ی گیلاس:
تو آن شکوفه های گیلاسی…
که بر شاخه های ذهنم
می رویی.

♡ سقف آرزوهایم:
سقف آرزوهایم بلند نیست؛
فقط تو را می خواهم
برای عمری خوشبختی

♡ زندان تنهایی:
نترسان مرا
از میله های سردِ زندان
یا از تاریکیِ سلول انفرادی
که من عمریست در زندان تنهایی ام محبوسم.

#چامک
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
ZanaKORDistani63@
mikhanehkolop@
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 12, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 12, 1398

      درود بر شما

      موفق و موید باشید انشاالله

      🌹🌹🌹🌹

      شادکام باشید

  2. علی

    اردیبهشت 14, 1398

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا