🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مجموعه چامک 05

(ثبت: 209909) اردیبهشت 30, 1398 
مجموعه چامک 05

💠 حوّای آدم:
لیلا
در این باغِ سیب
حوّای من بمان!
من آدمِ توام.

💠 واژه ی عاشقانه:
به اندازه کافی
حرف برای گفتن دارم
تو
دنیایی از واژگان عاشقانه ای…

💠 اتفاق ساده:
من
یک اتفاق نیافتاده ام
که
با تو افتاد
عشق…

💠 دروغ هایت:
آرام می شوم
با دروغ هایت،
مثل مسکن هایی
که هیچ وقت نخورده ام

💠 دلتنگی:
هیچ منصفانه نیست
که صبح،
به جای تو
دلتنگی از راه برسد.

#چامک
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
@ZanaKORDistani63
@mikhanehkolop
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 30, 1398

    سلام و درود

    بسیار عالی
    لذت بردم

    در پناا خدا 👏

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 31, 1398

      درودتان استاد طارق

      سپاسگذارم از شما

      شادکام باشید

      🌹🌺🌺🌸🌷🌹🌹🌷🌺🌸

  2. موسی عباسی مقدم

    اردیبهشت 30, 1398

    درود بزرگوار زیبا بود

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 31, 1398

      درود استاد عباسی مقدم

      ممنون از شما

      موفق و موید و شادکام باشید

      💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐

  3. یاسر رشیدپور

    اردیبهشت 30, 1398

    سلام و عرض ادب شاعر گرانقدر

    بسیار عالی و دلچسب بود

    سپاس فراوان نثارتان

    🌹🌷🌺🌸🌸💐💐🍃🌹🌹🌷🌺🌸🌸🍃🍃💐💐💐

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 31, 1398

      سلام و عرض ادب جناب رشیدپور

      سپاسگذارم

      🌹🌷🌺🌸🌸🌺🌷🌹🌹🌷🌺🌸در پناه خدا

  4. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 30, 1398

    سلام و درود

    دستمریزاد

    🌹🌺🌺🌹🌈

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 31, 1398

      درود و ادب

      سپاسگذارم برادر عزیزم

      موفق باشید

      🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

      🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

      🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

  5. آرزو نوری

    اردیبهشت 31, 1398

    زیبا بودند

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 31, 1398

      سلاو و ریزی هه یه
      هه ر بژی خاتوو

      زور زور سه پاست ده که م

      🌹🌷🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا