🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مجموعه چامک 11

(ثبت: 210315) خرداد 8, 1398 
مجموعه چامک 11

💠 رد پای تو:
پر است
از رد پای تو
سنگ فرش خیالم

💠 صبح چشمان تو:
طلوع می کند
هر صبح
خورشید
به وقت چشمهای تو.

💠 حصارِ آغوشت:
در حصارِ گرمِ آغوش ات
تا ابد زندانی کن
همه ی آزادی ام را.

💠 ماه های نیامدنت:
تقویم
ماه هاست
نیامدن ات را
به رخ ام می کشد.

💠 کوچه ی بن بست نبودنت:
از تو
کوچه ای بن بست
سهم من می شود
پر از نبودنت.

#چامک
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
@ZanaKORDistani63
@mikhanehkolop3
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود
    بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • زانا کوردستانی

      خرداد 8, 1398

      درودتان

      ممنون
      سپاسگذارم
      موفق باشید
      🌹 🌹 🌹 🌹

  2. ولی اله بایبوردی

    خرداد 8, 1398

    سلام و درود استاد فلاحی عزیز

    خیال همچون پرنده ای می باشد …

    سی مرغ وار در پی سیمرغ قاف…

    دستمریزاد

    🌷🌸🌸🌺🌸🌸🌷

    • زانا کوردستانی

      خرداد 8, 1398

      درودتان

      ممنون
      سپاسگذارم
      موفق باشید
      🌹 🌹 🌹 🌹
      🌹🌷🌺🌸
      شادکام باشید

  3. طارق خراسانی

    خرداد 8, 1398

    سلام و درود

    کوتاه های زیبایی ست
    دلمریزاد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • زانا کوردستانی

      خرداد 9, 1398

      درودتان

      ممنون از شما

      موفق و موید باشید انشاالله

      👏 👏 👏
      👏 👏 👏
      👏 👏 👏

  4. علیرضا حکیم

    خرداد 9, 1398

    درود جناب فلاحی
    قشنگ بودند

    • زانا کوردستانی

      خرداد 9, 1398

      درودتان استاد حکیم بزرگوار

      سپاسگذارم از شما

      شادکام باشید انشاالله

      👏 👏
      👏 👏
      👏 👏
      👏 👏
      👏 👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا