🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مذهب عشق

(ثبت: 249460) مرداد 1, 1401 

مذهب عشق

می شود آینه تصویر تو را سر بکشد
شهدی از غنچه گل های معطر بکشد

هر که پیوسته به زیبایی تو می نگرد
به گمانم بتواند گل نوبر بکشد

مثل یک شبنم افتاده به دامان سحر
ماه نوشیده و رخسار تو را تر بکشد

با تو هر پنجره پروانه شب تاب شود
بلکه تا ساحت دستان خدا پر بکشد

باغی از خاطره یک بار دگر گل کند وُ
چرخش عقربه ها بال کبوتر بکشد

آسمان غرق تماشای فریبائی توست
تا که دستی به سر و روی تو دلبر بکشد

شک ندارم که به آئین تو در مذهب عشق
بعد از این ناز تو را سرو و صنوبر بکشد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    مرداد 1, 1401

    سلام
    آفرین بر بیت اول طیب الله زنده باشید
    این روزها شاید در حال و هوای شعر نیستم ولی بیت اول می تواند گرمابخش بی رمقان نیز باشد

  2. طارق خراسانی

    مرداد 1, 1401

    سلام بر حضرت معصومی عزیز

    هر روز غزلی زیباتر از قبل
    این غزل دلبری می کند
    عالی است

    در پناه خدا………… 🌿❤️👏👏👏👏👏👏👌❤️🌿

  3. محمدعلی رضاپور

    مرداد 1, 1401

    سلام و درود
    دست مریزاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا