🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرا ببخش که….

(ثبت: 239741) خرداد 19, 1400 

 

مرا ببخش که بی تو در این سر دنیا
تو را کشیده به آغوش و دوست می دارم

و تنگ می شود انگونه دل که گاهی هم
بجای بوس و بغل مثل ابر می بارم

تو انتخاب منی فصل انتخابات است
محال باشد اگر از تو دست بردارم

مرا ببخش اگر بی اجازه ات اینجا
تو را میان دلم در خیال می کارم

اگر چه از دل من بی خبر نخواهی بود
ولی بدان که من از تو هنوز سرشارم

 

 

 

 

نقدها
  1. رضا

    خرداد 19, 1400

    سلام بانو عابدینی ارجمند

    چقدر زیبا

    در این بیت زیبا :

    تو انتخاب منی فصل انتخابات است
    یقین بدان که محال است از تو دست بردارم ( /دست/ خارج از وزن هست )

    و این بیت :

    اگر چه از دل من بی خبر /نباشیُ و باشی/ باز دو هجا اضافه است مثلا می شد گفت :
    اگر چه از دل من بی خبر نخواهی بود

    با احترام و ارادت
    🌹

    • فرخنده عابدینی

      خرداد 19, 1400

      درودها بر شما دوست گرامی
      از حسن توجه و وقتی که گذاشتید بی نهایت سپاسگزارم.
      در بیت میانی شعر تجدید نظر میکنم و در بیت پایانی نظر عالی جنابتان را لحاظ خواهم کرد.
      بسیار بسیار از حضرت عالی متشکرم.
      وجودتان مانا🙏🌹🌹🌹🌹

      • رضا محمدصالحی

        خرداد 19, 1400

        ارادتمندم بانو …

        از توجه و حسن ظنتان به نظر بنده سپاسگزارم 🌹

نظرها 12 
  1. ابوالفضل زارعی

    خرداد 19, 1400

    درود بر خانم عابدینی عزیز زیبا خلق کردید👏👏👏🌺🌺🌺

  2. فرخنده عابدینی

    خرداد 19, 1400

    درودهابر شما دوست عزیز

    زیبانگاهید بانو. سپاسگزارم
    🌹

  3. فرخنده عابدینی

    خرداد 19, 1400

    درودها بر استاد بسیار عزیزم
    گلباران کردید صفحه شعر بنده را

    همینجا پای نقد ارزشمند حضرتتان از همه دوستان بابت ارسال شعر ناقص عذر خواهی می کنم.
    امیدوارم همه یاد بگیریم با دقت اشعار ارسالی را بخوانیم و در پیشرفت و موفقیت یکدیگر خود را انگونه که شایسته است سهیم دانسته و در ابراز نظر واقعی خود تردید نداشته باشیم.

    زحمتی هم بر دوش شما و جناب اقای رضا افتاد. از هر دو عزیزتان سپاسگزارم.

    شعر هم توسط شما بسیار عالی بازنویسی شده و همینگونه لحاظ خواهم کرد.
    این مصرع هم احتمالا اینگونه بهتر باشد
    بدان محال بوَد از نو دست بردارم.

    در پناه خدای خوبیها باشید

  4. درود بر بانوی فرزانه و بزرگوار

    بسیار زیبا

    حق یارتان

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    • فرخنده عابدینی

      خرداد 20, 1400

      درود استاد عزیز و بزرگوار جناب فاتح گرامی
      زیبا نگاهید. ممنون از همراهی و توجهتون🌹🌹

  5. حسن نبی

    خرداد 19, 1400

    👌درود ، به جز دو مصرعی که اساتید عرض کردند مابقی بسیار عالی ک پر مفهوم👏

    موفق و موید باشید ، در پناه حق🙏🏼

    • فرخنده عابدینی

      خرداد 20, 1400

      درود گرامی.
      از حسن توجه شما و اساتید عزیز سپاس گزارم🌹🌹🌹

  6. حسین شیرکوند

    خرداد 20, 1400

    🏵️🌸🌹🌷💐🌺🌼

  7. نسرین حسینی

    خرداد 20, 1400

    درود بانو عابدینی عزیز زیبا بود

    قلمت مانا 🌺🍃🌺🌺🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا