🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرثیه روضه ابا عبدالله الحسین

(ثبت: 212140) تیر 31, 1398 

با یه سلامی،روضه خون غمت شدم حسین جان
میون روضه،دیونۂ محرمت شدم حسین جان
با چای روضه،شفا گرفتم از شما ارباب خوبم
درمون دردم،بیا عزیز فاطمه دورت بگردم
با اذن زهرا،قدم گذاشتم توی روضه هاتون
من رو سیاه و،غلام خانه زادتم حسین جون
بدم بدم من،ولی شما که با وفائید
درون دلها،مهر و محبت خدائید
اگر چه پستم،ولی هنوز نوکر نوکراتم آقا
تو این زمونه،منت گذاشتی به سر مردم دنیا
مادر منو داد،به دست تو چون پسر حبل المتینی
منو رها کرد،تو دامن مهر و محبت حسینی
گریه و زاری،تو روضه ها برای ماتم توست
توی خرابه،سرت توی دست سه سالۂ توست
می شه آقا جون،برات کربلا تو روضه هاتون
به دست زهرا،امضا بشه برای نو کرهاتون
غمین و زارم،نوکر نوکرای تو حسین جان
یه شب جمعه،بیام میون حرمت حسین جان
آرزو دارم،به زیر قبۂ طلا نماز بخونم
تو حرم تو،روضه برای مادرت زهرا بخونم
سینه زنم من،برای اکبر جوان در تب و تابم
به یاد مادر،دارم منم برای تو روضه می خونم
زنجیر به دوشم،برای ساجد غریب تو سفر شام
یاد اسارت،عمه و کودکان اسیر تو سفر شام
ساقی دیگه بس،واژه برای ماتمش پیدا نمی شه
هیچ جای دنیا ،برای ساقی مثل کربلا نمی شه
تو حرم تو،زیارت شما رو من می خونم
هرشب جمعه،زیارت عاشورا من می خونم
واسه ظهور،نور دو چشم فاطمه غزل می خونم
همیشه هر جا،دعا برای فرج مهدی می خونم
………………………………………………..
شاعر و مداح اهل بیت ذاکر الحسین رسول چهارمحالی(ساقی)
وب سایت:
Rasoll60.mihanblog.com
کانال تلگرام:
@sagi60
@rasoll09127933263

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. نسرین حسینی

    مرداد 1, 1398

    درود برشما جناب چهارمحالی

    بسیار زیبا بود
    اجرتون باسید سالار شهیدان
    🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا