🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرثیه

(ثبت: 243801) دی 2, 1400 

 

می رسد روزی که دیگر نیستم
و در آن روز آنگاه که کلاغان خبر چین
بر سر دار مرثیه ام را جاااار میزنند
دلتنگی هایت را خواهم بوسید و
در خیال آغوشت غرق خواهم شد.
می رسد روزی که دیگر نیستم و تو
دلتنگ ترین خواهی بود.

#دنیا_تیموری
۰۰/۹/۲۰

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    دی 2, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . خواهد آمد روزگارانی که دیگر نیستم من
    . خواهد آمد روزگارانی که دانید کیستم من
    . می کشید دست نوازش بر سر و بر گونه ام
    . زیر دستان شما عکس است و دیگر نیستم من
    .
    . مهر بانوی فرزانه زیبا سروده ای را رقم زده اید
    . اما . دلتنگی ها و نبودن ها تلخ است !!!
    . شادی و نشاط و امید مهمان قلب مهربانتان
    . 🌺🌿🌹🌿🌺

    • دنیا تیموری

      دی 7, 1400

      درود و سپاس🙏🙏🙏زیبا سرودید👌🌹

  2. عااالی درود برشما عزیز💐🍀🌸🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا