🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مردد

(ثبت: 250545) شهریور 6, 1401 

مردد

با من شوریده چنین بد نکن
با دل من باید و شاید نکن

در طلب خواسته ای آمدم
بر سر من هرچه بیاید نکن

مومن زیبایی سیب تو ام
مرحمتی کرده مردد نکن

شوق تو دارد دل وامانده ام
دست تمنای مرا رد نکن

وای من و فتنه چشمان تو
راه مرا با مژه ات سد نکن

گوشه چشمی کن و درد مرا
زخم نمک سوده بی حد نکن

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا