🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مردم سخت کوش

(ثبت: 237034) اسفند 22, 1399 

 

شما،
پیروز میدانِ نبردِ زندگی هستید
و صخره
زیر پای سخت کوشِ عاشقان نرم است
هوا سرد است و
دل ها گرم و
ایمان،
عشق می زاید…
رَدِ پای شما را
بوسه باران می کند جانم
شما،
پیروز میدان های سختِ زندگی هستید
و تا پایان شورِ عاشقی
هستید…

بداهه

21 اسفند 1399

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 22, 1399

    سلام و درود و ارادت ❤️🙏

    • طارق خراسانی

      اسفند 22, 1399

      سلام

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  2. علی معصومی

    اسفند 22, 1399

    سلام بر جناب استاد خراسانی نازنین
    و ارزوی سلامت و خوش وقتی
    جنابعالی
    🌿🌹🌹🌹🌹
    شادکام باشید

    • طارق خراسانی

      اسفند 22, 1399

      سلام و درود

      ممنونم از لطف آرزوی زیبای تان
      بهترین ها را از خداوند سبحان برایتان آرزومندم
      در پناهش شاد زی 🌿🙏❤️🙏🌿

  3. کبری محمدی

    اسفند 22, 1399

    سلام
    سروده ای زیبا و سرشار از مهربانی و عشق

    در پناه منبع عشق پاینده باشید و برقرار
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • طارق خراسانی

      اسفند 23, 1399

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضورتان

      ذر پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  4. جواد مهدی پور

    اسفند 24, 1399

    با سلام و عرض ارادت محضر استاد جان عزیزم

    سخت کوشی
    عادت آئینه ها ست
    آنچه جایی در دل آئینه ها هرگز ندارد
    کینه هاست
    هر که می کوشد
    دلش آئینه است
    مهربان و بی ریا
    بی کینه است

    بداهه ای تقدیمتان

    💐🌿🙏❤️🙏🌿💐

    از شعر آسمانی و پاکتان لذت بردم

    سر بلند و پیروز باشید به مهر

    درود بر شما که بهترین استاد و مهربانید

    ارادتمندتانم استاد

    ❤️💐❤️💐❤️💐❤️

    • طارق خراسانی

      اسفند 24, 1399

      سلام بر امیر شعر و ادب پاک

      سپاس از بداهه ی زیبا و حضور پر مهرتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  5. لیلا صالح

    اسفند 25, 1399

    سلام و درود بر مهربان پدرم استاد بزرگوارم.

    امری هست در خدمتم استاد گرامی بفرمایید.

    معمولا بیشتر روزهای هفته به سایت سر میزنم و از اشعار دوستان بهره مند می شوم منتها پیام نمی گذارم.

    منتظر پاسخ شما هستم. ☺️🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا