🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مردم شیطان پرست

(ثبت: 261354) تیر 18, 1402 

 

کیست که راحت کند نسل بشر را ز خویش

کرده چه کس با بشر زانچه بخود کرده بیش

کیست که عصیان کند بر همه افکار پست

کیست که درمان کند مردم شیطان پرست

کیست کزین مردمان پرده زداید ز چشم

کیست که بر رسمشان حمله نماید به خشم

هرچه تقلا کنند تا که بسازند مسیر

پیله بخود می تنند بیش بگردند اسیر

آنچه بنا کرده اند قاعده از بن خطاست

خانه چو ویران شود آنکه بسازد کجاست

سیرت انسان پاک گشته ز باطل سیاه

کفه ی میزان عمر پرشده از اشتباه

غیرت و ایمان و شرم رفته بهمراه باد

آدم از آن رسم و کیش، هیچ ندارد به یاد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا