🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرده دل احیا زمانی والیا

(ثبت: 217127) آذر 13, 1398 

از زمستان دوره ایامی گذر
عابر از برفی شبی جانب سحر

نور شهری را سیاحت جان من
کمترین افراد از آن باخبر

شد حقیقت دورتر از هر سراب
آرمانی شهر را سیری سفر

از طلب وادی به وادی تا فنا
راهها طی تا به مقصد گر خطر

پیله را یادی کنی ابریشمی
شد رها از پیله دیسی با دگر

مدّتی بودم چو ساکن در تنی
حال را بینم رها از تن نفر

مرده دل احیا ، زمانی والیا
فارغ از تن روح از رجسی حذر

ولی اله بایبوردی

07 / 08 / 1398

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    آذر 13, 1398

    جناب بایبوردی گنجینه پندنامه های زیبای شما بی نهایت ارزشمند هستند و بهره بردم و درود بر شما

    • سلام

      استاد ارجمند جناب جلالی عزیز

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      ممنون

      🌸🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸🌸

  2. مينا امينی

    آذر 13, 1398

    درود بزرگوار
    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر
    💐💐🙏🙏

    • سلام

      سرکار خانم امینی

      ممنون از همراهی تان

      🌷🌷🌺🌸🌺🌷🌷

  3. علی معصومی

    آذر 13, 1398

    درود و ارادت
    استاد من
    🌺🌸🌷🌸🌷🌸

  4. درود بر شما.
    طبعتان هماره جوشان باد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا