🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرد دیوانه

(ثبت: 217030) آبان 6, 1398 

مثل یک آرزوی واهی بود

داستانی پر از فکاهی بود

مرد دیوانه زیر لب میگفت

عاشقی آخرش تباهی بود

 

 

 

نظرها
  1. علی معصومی

    آبان 6, 1398

    درود ارجمند
    دوبیتی زیبایی سروده اید
    احسنت بر شما

    …بداهه ای تقدیم:

    کوه تا کوه روزگار دنی…
    آخرش مثل پَرِّ کاهی بود
    🌺🌸🌷🌸🌷🌸

  2. عظیمه ایرانپور

    آبان 6, 1398

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌹

  3. رسول رشیدی راد

    آبان 6, 1398

    🌹🌹🌹🌹

  4. ژیلا راسخ

    آبان 6, 1398

    ژیلاراسخ 🍃🌺

  5. طارق خراسانی

    آبان 6, 1398

    سلام و درود

    عالی عالی عالی

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

  6. مهتاب ایزدسرشت

    آبان 7, 1398

    عاشقی آخرش تباهی بود…
    گاهی عاشقی
    یعنی دوست داشتن خود”
    دوستی نوشته بود خوشم اومد
    راست می گفت اگرآدم عاشق باشه بیشترخودش لذت می بره
    سربلند وشاعربمانید… مه

  7. سلام و درودتان باد

    🌺🌺🌺🌺🌺🍃

  8. سپیده طالبی

    آبان 7, 1398

    زیباست
    درودها گرامی🌺

  9. با عرض سلام،ادب و احترام.
    بی نهایت سپاسگزارم از لطف حضور همه ی بزرگواران. 🙏🙏🙏

    پاینده و پیروز باشید💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا