🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرس ِ حادثه ( حادثه 3)

(ثبت: 1219) فروردین 25, 1395 

جیغ ِ خبر

سوت ِ قطار

زنگِ در

آژیرِ خطر

یک به یک

می پرم از جا

وای ، باز حادثه

جیغ؛ سوت ؛ زنگ؛ آژیر

خبر… قطار …  در  … خطر

کشف ِ رمز

جیغ ِ خبر