🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگ‌خوارِ داغ‌زارِ ایلیا…

(ثبت: 258260) فروردین 21, 1402 
مرگ‌خوارِ داغ‌زارِ ایلیا…

ــــــــــ
مولا جان!
ــــــــــ

قدِّ دل بعد از غروبت آب رفت

مرگ‌ لازم گشتـه‌اند اربابِ غم!

ـــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ