🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مستمّری

(ثبت: 243718) آذر 30, 1400 

 

واژه ها بیکارند
شعر پول ندارد
قلم از اداره ای
مستمّری دریافت نکرده است

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 30, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . ایراندُخت فرزانه سروده کوتاهی که یک مثنوی
    . حرف دارد !!!!
    . می توان واژه ها را ، شعر را و نهایت قلم را
    . با شرایط جامعه امروز مان مقایسه کرد
    . یلدایتان مبارک باد 🌺🌿🌹🌿🌺

  2. چقدر زیبا هرانجه باید به زیبایی و کوتاهی بیان کردی اینده ای بس روشن در انتظارت هست مطمن باش

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا