🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معجزه «م.م»

(ثبت: 256532) اسفند 3, 1401 

 

دلت یعنی
تو را دارم
لام تا کام
باتو
تمامم
برآورده می‌شود
صبر
معجزه ی خداست
خدا یعنی
خیلی دوستت دارم انتهای احساسم

«م.م»
فاضله هاشمی غزل

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا