🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معنی نمیدهد

(ثبت: 227024) خرداد 4, 1399 

 

هستم!… بدون تو معنی نمیدهد

مستم!… بدون تو معنی نمیدهد

از هر چه درد، که در کوله داشتم

رستم!… بدون تو معنی نمیدهد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. علی معصومی

    خرداد 4, 1399

    🌺🌸🌺🌸

  2. سلام و عرض ارادت جناب جمالی
    خدا قوت و دستمریزاد
    عید فطر بر شما مبارکباد
    روز خوش
    🌷🌷🌷

  3. رسول رشیدی راد

    خرداد 6, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا