🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معیارِ جمال

(ثبت: 3793) فروردین 16, 1396 

آرامشِ محض است ، درآغوش تو بودن…

“عشق است” به عشقِ تو و ازعشق سرودن

کارَت شده با غمزه به مقصود رسیدن

هر شب قدَری بر صفِ عشاق فزودن

روزی دوسه وعده جلوی پنجره رفتن

هر وعده سه درصد به غم و غمزه فزودن

سخت است که توصیفِ قد و قامت نازت

از رهگذرانِ سرِ هر کوچه شنودن

دل دادن و دل بردن و دل باختن آسان،

سخت است میانِ رقبا از تو ربودن

در مذهب ما باعث هفتاد ثواب است

از بندِ سرِ زلف بُتان حلقه گشودن

الله جمیل است و تو معیارِ جمالی

کفر است به درگاه خدا شکوه نمودن

با ما به ازین باش که با خلقِ جهانی

از ما همه گفتن و تو اصلا نشنودن…

 

مهدی صادقی مود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا