🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مقصد گمشده

(ثبت: 248971) تیر 10, 1401 

 

ای خدا دلم سالهاست در جستجو است
لبانم در تحسر و حسرت یک گفتگو است
رغبت سرشار جستجو دارم هنوز
در دلم هزاران آرزوی کهنه دارم هنوز
مبدا را چو دانم اما مقصودم گم است
دل گمراه است و مقصدش نا کجا اباد است
من زاده قلمرو تنهایی ام و محبوس یزدانم
مرز و خاکم با خدایم هست و یزدانم…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :