🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 منم خدایی دارم

(ثبت: 260148) خرداد 3, 1402 

 

گفتی تا ابد کنارم میمونی اما نموندی
دل عاشق منو با رفتنت خیلی سوزوندی

من و تو یکی بودیم ، چی شد یهو دور شدی
وسط دلخوشیا چی شد که مغرور شدی

مگه عشقم کم شد؟
که نصیبم غم شد!
یا که درک عاشقیم برای تو مبهم شد؟

جای خالیت منو از زندگی بد سیرم کرد
برو خوش باش که بی کسی زمینگیرم کرد

برو بیوفا ولی اینو بدون که بیقرارم
هر کی دلداری داره باشه منم خدایی دارم

مگه عشقم کم شد؟
که نصیبم غم شد!
شایدم تقصیر من بود ،سادگی جرمم شد!

 

امیر بهنام 1402/3/2

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مهدی شریفی زاده

    خرداد 3, 1402

    درود بر شما گرامی
    امیدوارم در زمینه ترانه نیز مانند شعر کلاسیک بدرخشید

    • امیر بهنام گل

      خرداد 3, 1402

      درود و ارادت برادر عزیزم استاد شریفی ،ممنونم از لطفت ، انشاالله هر اثری از ما به جا میمونه باعث خیر بشه😘❤️❤️❤️❤️

  2. محمدعلی رضاپور

    خرداد 4, 1402

    سلام و درودتان

    • امیر بهنام گل

      خرداد 4, 1402

      درود و ارادت دوست مهربانم☺️🌹🌺🌹🌺
      سپاس از مهرت 🌸🌸🌼🌼 🍀💞🍀

  3. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 4, 1402

    جناب بهنام ِ گل ارجمند
    ترانه ای بسیار زیبا سروده اید
    درود ها بر شما
    موفقیت روز افزون شما آرزوی من است
    🙏💐🙏💐🙏💐🙏💐🌿🍃

    • امیر بهنام گل

      خرداد 5, 1402

      درود و ارادت سرکار خانم خیاط پیشه ارجمند🌸🌹🌸
      لطف دارید ،سپاس از توجه و مهرتون 🌸🌺🌸☺️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا