🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من زنده ام….

(ثبت: 2649) مهر 29, 1395 

من زنده ام آب را اگـر گل نکنند

دریــــا و کــویــر را مقابل نکنند

حـق را که شناسنامـه دارد روشن

تاریک به مهر گشت باطل نکنند!