🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من شاعرم

(ثبت: 4668) مرداد 31, 1396 
من شاعرم

من شاعرم

از تبار عشقم و غزل

با قافیه ای از چشمان تو

و ردیفی….

ردیفی از آن انار

که به دستم دادی…!

(ماجد)

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    شهریور 2, 1396

    سلام و عرض ادب محضرتان جناب ماجد عزیز

    زیبا سرودید

    مرحبا

    زنده باشید به مهر

  2. محمدرضا جعفری

    شهریور 5, 1396

    درود استاد گرانقدر / /……..

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا