🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من و ماه خراسانم

(ثبت: 1726) خرداد 25, 1395 

 کسی محرم شود بر دل، که با جان سوی آن آید 

جگر در خون بگرداند، که تا دل در میان آید 

نمازِ عاشقان را کی، ببیند چشم نامحرم؟

کسی بتواند آن دیدن، سحر با اذنِ جان آید

 به نام ایزد  ای غافل، مریزان خونِ مظلومان

مرا دستی ز دل آخر، به سوی آسمان آید!

بگو بَر آن هَزار آوا، که لب از نغمه بَر بندد

برای او قفس دیدم،  اگر با صد زبان آید

به خود غَرّه نمی گردد، خداوند سخن هرگز 

اگر اشعارِ نغزِ او ، به چشمِ حافظان آید

کمر کی خَم کند طارق، به درگاهِ سیه کاران

من و ماهِ خراسانم، بَر او خَم کهکشان آید

 3 اردیبهشت 1392