🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من و ماه خراسانم

(ثبت: 234292) آذر 18, 1399 
من و ماه خراسانم

 

کسی محرم شود بر دل، که با جان سوی آن آید
جگر در خون بگرداند، که تا دل در میان آید

نمازِ عاشقان را کی، ببیند چشم نامحرم
کسـی بتواند آن دیدن، سحر با اذنِ “جان” آید

مریزان خونِ مظلومان، به نامِ ایزد ای غافل
که دستی از دلم آخر، به سوی آسمان آید

بگو بَر آن هَزار آوا، که لب از نغمه بَر بندد
قفس را دیده ام او را،  اگر با صد زبان آید

مگر مغرور خواهدشد خداوند سخن؟ هرگز
اگر اشعارِ نغزش هم به چشمِ حافظان آید

کمر خَم کی کند طارق، به درگاهِ سیه کاران
من و ماهِ خراسانم، بَر او خَم کهکشان آید

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    آذر 18, 1399

    نمازِ عاشقان را کی، ببیند چشم نامحرم
    کسـی بتواند آن دیدن، سحر با اذنِ “جان” آید

    این بیت زیبا ، بی ارتباط با ( خوشا آنان که دایم در نمازند ) نیست. زیرا اهل خدا دایم در عبادتند و ارتباط…
    بهره بردم و درود بر شما

    • طارق خراسانی

      آذر 18, 1399

      وجودت مایه مباهات
      و قلمت
      مشوق شعرا

      سلام امیر عزیزم

      سپاس از مهر حضورت

      در پناه خدا 🙏❤️🙏

  2. لیلا صالح

    آذر 18, 1399

    سلام و درود بر مهربان استادم.

    خوشحالم که میهمان سروده ی زیبای شما بودم.

    سلامتی شما آرزوی ماست.

    یا هو.
    🌹🌹💐🌹

    • طارق خراسانی

      آذر 18, 1399

      سلام دختر عزیزم
      لیلا جان

      وقتی هستی دل بابا شاد می شود
      پس الهی همیشه باشی…. و تندرست آمین

      سپاس از مهر حضورت

      در پناه خدا 🙏❤️🙏

  3. حسین شیرکوند

    آذر 18, 1399

    🌷🌺🌷🌺🌷🌺🌷

    • طارق خراسانی

      آذر 18, 1399

      سلام حسین جان

      همیشه گل باشی نه به عمر به طراوت

      سپاس از حضور بهاری ات

      در پناه خدا 🌿🌹🙏🌹🙏🌿

  4. رضا محمدصالحی

    آذر 18, 1399

    مگر مغرور خواهدشد خداوند سخن هرگز
    اگر اشعارِ نغزش هم به چشمِ حافظان آید
    درود حضرت دوست
    عالی دست مریزاد🌺

    • طارق خراسانی

      آذر 18, 1399

      سلام و درود بر استاد گرانقدر

      سپاس از حضور موثر آنحضرت
      از ویرایش حضرتعالی به اینگونه سود خواهم جست
      مگر مغرور خواهدشد خداوند سخن؟ ، هرگز
      اگر اشعارِ نغزش هم به چشمِ حافظان آید

      در پناه خدا
      🌹🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا