🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مُهر سکوت

(ثبت: 219459) آذر 25, 1398 
مُهر سکوت

 

مجرمان بی‌گناه عشق و بر داریم ما
ماجرای بیخود و بی‌‌شوق تکراریم ما

در نبردی تن به تن با خاطراتی یخ زده
روز و شب در وادی این جنگ‌و پیکاریم ما

بال‌ خود بستیم تا بیرون ازاین عالم شویم
مثل یک ققنوس آتش دیده هشیاریم ما

هرکسی حرف دل خود را به حاشا می‌برد
از چه رو بی‌ واهمه در کار انکاریم ما؟

یکه‌تازی می‌کند، سلطانِ غم در قلبمان
مثل یک دیوانه از هر عشق بیزاریم ما

پیش دستی میکنیم و دل به دریا می‌زنیم
چون‌که بی‌پروا پیِ یک لحظه دیداریم ما

بی‌هراس؛ از آخرش زیر هجوم خستگی
با نگاهی منتظر بر کوی دلداریم ما

گر بماند بر دهان بسته‌مان مُهر سکوت
بر  دل بی‌هم‌زبان خود بدهکاریم ما

بهاره کیانی