🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مهر علی علیه‌السلام

(ثبت: 214494) شهریور 19, 1398 

– مهر علی:

از عشق محمدی جهان شیدا شد
با مهر علی کامل دین خدا شد
شیعه چون خواست جمال حق را ببیند
مدهوش روی علی و هم زهرا شد

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 19, 1398

    عاشورای حسینی تسلیت 🍃

    • سعید فلاحی

      شهریور 21, 1398

      درود

      تسلیت باد

      🙏🙏🙏🙏در پناه خدا

  2. رسول رشیدی راد

    شهریور 20, 1398

    با سلام و درود خدمت شما
    درود بابت شعر زیباتون
    🌹🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      شهریور 21, 1398

      درود

      پاینده باشید

      🌹🌷🌺🌸🌸🌹🌹🌷🌷🌺🌸🌹🌹🌷🌷🌺🌸🌺🌷🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا