🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مهر ورزی ..

(ثبت: 1227) فروردین 26, 1395 

بسمه تعالی

 

 

قهر کردی تا دلم از بیقراری بشکند

زین جنایت  قلب های بیشماری بشکند

 

من نمیدانم چرا دور از نگاه باغبان

دوست داری در گلستان شاخساری بشکند

 

روی خود را ناگهان از آینه بر تافتی

پرت کردی قاب عکس یادگاری بشکند

 

گل نمی روید دگر از سینه ی سوزان من

روح بر گردد  ولو  سنگ مزاری بشکند

 

شیشه ی قلبم اگر با سنگ بی مهری شکست

غم ندارم  ،  جام عمرت  روزگاری بشکند

 

هدیه تنها راه دلداری نباشد  ، نازنین

من ندیدم هیچ دل از بی دلاری بشکند ؟