🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مهمانی باد

(ثبت: 247990) خرداد 5, 1401 

 

مهمانی باد
در گیسوان پیچکها
و خواب خیس شاپرکها
راستی
اگر پیامبری بلد بودم
رگ خواب کوهستان را…
میگرفتم
و نبض عاشقانه ی
رودخانه را….

#مدینه_ترکاشوند
@torkashvand_6327

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    خرداد 5, 1401

    🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃

  2. سیاوش آزاد

    خرداد 5, 1401

    سلام موفق باشید و ان شاء الله پیامبر گردید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا