🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 موج

(ثبت: 213801) شهریور 1, 1398 

در دنیا
دو دست آرزو دارم
از شرقی ترین بهارها
تا
غربی ترین اقیانوس ها
مرا
موج دهد

شاید
در چشمان کودکی ماهیگیر
به خود آیم
که جز
با سخاوتی نقره فام
آرام نمی گیرد…..

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نقدها
  1. اکبر رشنو

    شهریور 2, 1398

    سلام
    و
    درودها

    سروده ای نسبتا کوتاه
    در ریتم و تمی از آرمانگرایی عالی
    ارزنده و در خور
    که در پیامی متعالی به پایان میرسد
    در استعاره ای عالی که “سخاوت نقره فام ”
    ترکیبی عالی بود در استعاره ای که تشخیص بود
    و
    همین برای چاشنی ادبییت این سروده ی آ رمانی بس بود
    در تلفیقی از شعر شعور خود را به شور دریایی نزدیک می کرد و اصلا پیوند می زد

    درودتان و دستمریزاد و
    با ارادت و احترام

    • هزاران درود بر استاد فرهیخته و ارجمندم، جناب رشنوی گرانقدر

      سپاس از الطاف همیشگی شما ، شاگردنوازی فرمودید

      قدردان محبتتون هستم و خواهم بود

      پاینده باشید

نظرها
  1. علی معصومی

    شهریور 1, 1398

    🌿👏👏👏👏👏

  2. …. درود بانو

    درختم آرزو داشت
    که بهار به بار نشیند و
    تبر از دسته، به دار…!

    پ…………………ره

    • درود بر شما بزرگمرد ادب معاصر

      سپاس از حضور و خوانش این اثر ناچیز

      همچنان مدهوش بداهه های نابتان می‌باشم

      پیروز باشید و ماندگار

  3. جواد مهدی پور

    شهریور 3, 1398

    درود بر شما💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا