🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 موجِ مهر

(ثبت: 238516) اردیبهشت 10, 1400 

تقدیم به جان مقدس شهید قاسم سلیمانی

مرد میدانها، سلام
شیر دورانها سلام
تو نمُردی، در منی
غُلغُلِ جانها، سلام
»
ای ابَر مردِ خدا
موجِ مهرِ انبیا
ای هراسان از تو شد
قومِ پَستِ اشقیا
»
هرکجا شد، سر کشید
مثل تو گردون ندید!
روی قلبم حک شدی
گوهرِ ایمان، شهید
»
سوریه، لبنان، عراق
غمزده از این فراق
خوانده ام دیری تو را
وحدتی، ضِدًِ نِفاق
»
ای سرود کهکشان
ای فروغِ جاودان
کار دارم با تو من
در سحر، مهمانِ جان
»
صبر کن، لَختی درنگ
دشمنان در فکر جنگ
هان، چه می باید کنیم ؟
جنگ یا نیرنگ و رنگ؟
«
پشتِ دشمن تای تا خواهیم کرد
بر جفا خیزد، جفا خواهیم کرد
تا برون سازیم دشمن از خلیج
ما به دستت اقتدا خواهیم کرد

بداهه سحرگاه 9 اردیبهشت 1400

 

 

 

نظرها 10 
  1. محمد خوش بین

    اردیبهشت 10, 1400

    درود بر احساس زلال میهن پرستی شما👏👏👏

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 11, 1400

      سلام

      سپاس از مهر حضورت

      در پناه خدا 🍃🙏❤️🍃

  2. علی معصومی

    اردیبهشت 11, 1400

    یاعلی ع
    ◇◇◇
    و سلام علی الحی الذی لا یموت
    …و الذین ینفقون
    و هم راکعون
    ◇◇◇
    جرعه نوش باده ساقی کوثر باشی
    🌿🌹🌿🌹🌿

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 11, 1400

      سلام دوست عزیزم
      جناب معصومی

      از خدا خواسته ام فرصتی به من بدهد تا درباره این مرد بزرگ، شهید والامقام کتاب بنویسم تا نسل های آینده بدانند چه بزرگمردی در این سرزمین می زیست.
      شهید سلیمانی عشق خالص بود.

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  3. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 11, 1400

    سلام و درود استاد خراسانی
    عالی است
    در پناه خدا باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 11, 1400

      سلام حضرت دهنوی گرامی

      سپاس از مهر نگاهتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  4. فرخ لقا فتحی

    اردیبهشت 11, 1400

    درود بر شما بسیار با احساس و زیبا سرورید بزرگوار👏👏👏

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 11, 1400

      سلام و درود بر خانم فتحی گرانمهر
      شاعر بی نظیر
      به انجمن ادبی شعر پاک خوش آمدید 🌹🌹🌹

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🙏🌹🙏

  5. کبری محمدی

    اردیبهشت 11, 1400

    پشتِ دشمن تای تا خواهیم کرد
    بر جفا خیزد، جفا خواهیم کرد
    تا برون سازیم دشمن از خلیج
    ما به دستت اقتدا خواهیم کرد🌹👏🌹

    سلام
    بسیار عالی و با احساس ناب میهن پرستی
    پاینده باشید
    🌹🌺🌹🌺🌹

  6. میثم علی یزدی(آیت)

    اردیبهشت 12, 1400

    درود ها
    چو عقیقی که جا مانده ز قاسم خون چشم🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا