🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 موج در موج

(ثبت: 253607) آذر 19, 1401 

 

از درد مگو ز درد درمانى نيست
از غصه مگو ز غصه پايانى نيست
با هجمه ى ظلم و جور در كل جهان
از فقر مگو ز فقر آمارى نيست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    آذر 19, 1401

    درودبرشمازیبابود.فقط قافیه دربیت آخرازدست رفته است.
    🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا