🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 موسا

(ثبت: 233588) آبان 30, 1399 

– موسا:

موسای نیلم،
افتاده در تلاطمِ عشق!
☆☆☆
خوشا،،،
— آسیه ام گردی!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    آبان 30, 1399

    درودها

    کوتاه زیبائی بود اما نوع عشق به مادر جنس اش متفاوت از این زبان است.
    چرا که آسیه مادر خوانده حضرت موسا است

    💐💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا