🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مگر چه گفت :ولی زود خشم بگرفتی

(ثبت: 211623) تیر 28, 1398 

مُچاله کرد ، فلک ،قامتِ وجودم را
فلک چه شد دل بیمار را کنی سنجش

مگر چه گفت :ولی زود خشم بگرفتی
تقابلش دلِ بیمار را دهی رنجش

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. درود برشما استادعزیز 🌿🌹🌹🌹🌿🌿

    • سلام استاد انصاری ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      💐🌿💐🌿💐🌿💐

  2. تیر 28, 1398

    … سلام استاد در محضرتان هم الهام می گیرم و از واژه های داغ تان، هم کام…

    گنج را باد
    برای کسی
    می آورد
    که نه رنچ
    کشیده
    بر سر بیداد
    نه نیم داد
    فریاد!

    پ……………

    • سلام استاد ارجمند

      سپاس از اشعار زیبایتان….

      به نیم داد چه فریادها کشم فریاد
      به دادِ من نه کسی تا رها ز استبداد

      به دسترنجِ دلی زخم خورده سوگندی
      که گنجِ بادِ زمینی به دستِ دونان باد

      ولی اله بایبوردی

      28 / 04 / 1398

      💐🌿💐🌿💐🌿💐🌿

  3. سلام و درود استاد عزیز

    شراب هوش نباشد به کام این دنیا

    خداوند یارتان باد

    💐🌹💐🌹💐🌹💐

    • سلام استاد فتحی والاگهر

      سپاس از نیم مصرع زیبایتان ….

      🍃تقدیمی :

      رها ز کامِ جهانی کسی نه در دوران
      شرابِ هوش ،بنوشم ،فرار از امکان

      خدای را بکنم شکر ،حمد هر جایی
      ولیِّ نعمتِ من شد خدای حیِّ مکان

      ولی اله بایبوردی

      28 / 04 / 1398

      🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃

  4. بسیار عالیییییی

    قلمتان زرین باد

    🌷🌷🌷

    • سلام استاد ایمان کاظمی عزیز

      سپاس از همراهی تان

      🍃🌷🍃🌷🍃

  5. محمدعلی رضاپور

    تیر 28, 1398

    درودتان❤️

    • سلام

      استاد رضاپور ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      💐🌿🍃💐🍃💐

  6. نسرین حسینی

    تیر 29, 1398

    درود برشما استاد گرامی بسیار

    زیبا بود

    قلمتون نویسا

    • سلام سرکار خانم حسینی

      سپاس از همراهی تان

      🍃🌸🍃🌸🍃

  7. تیر 29, 1398

    سلام
    سپاسگزارم ازلطف حضورتان
    زیباست استاد 🌷شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا