🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می ترسم…‌

(ثبت: 254443) دی 10, 1401 
می ترسم…‌

 

هوای خلوت شب های تار….می ترسم
فرار را بدهم بر قرار…؟! می ترسم

صدای پای تو در کوچه ها نمی پیچد
من از نیامدنت بی شمار می ترسم

شبیه مرغ قفس در خودم زمین گیرم
و از اسارت در یک حصار می ترسم

اشاره ای کن و رد شو قسم به چشمانت
که از اشاره ی چشمان یار می ترسم

“من از دیار حبیب” آمدم به کوی رقیب
به عاشقی بشود دل دچار ….می ترسم

عبور کن به هوایت ترانه می خوانم
و از سر آمدن انتظار …‌می ترسم…..

 

معصومه بیرانوند

دی ماه ۱۴۰۱

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. جواد مهدی پور

    دی 10, 1401

    صدای پای تو در کوچه ها نمی پیچد
    من از نیامدنت بی شمار می ترسم

    🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

    درود بر شما استاد گرامی بانو بیرانوند

    زیبا و دلنشین

    لذت بردم از شعر پاکتان

    زنده باشید به مهر

    💐💐💐💐💐
    🌺🌸🌺🌸
    🌿🌿🌿
    👏👏

    • سلام و درود بر شما
      خیلی ممنونم
      بی شک شایسته ی لقب استاد نیستم و در محضر اساتیدی چون شما شاگردی می کنم
      ممنونم از حضورتون

  2. سلام و درود
    احسنت

  3. سیاوش آزاد

    دی 10, 1401

    سلام
    أَلا إِنَّ أَوْلِياءَ اللَّهِ لا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَ لا هُمْ يَحْزَنُونَ

  4. طارق خراسانی

    دی 10, 1401

    سلام

    بسیار زیبا
    لذت بردم

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  5. درود بر شما 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا