🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می خواهم چه کار؟

(ثبت: 260340) خرداد 7, 1402 

 

لحظه ی از تو سرودن ایده می خواهم چه کار؟!
ماه من بی تو بمانم دیده می خواهم چه کار؟!

مست و مدهوش منی با خنده های دلربا
همچو گل بوئیدنی ارکیده می خواهم چه کار؟!

عطر نابت بوسه ات جا مانده در ایوان ما
یاد بیگانه گلی خشکیده می خواهم چه کار؟!

می کشم در دفترم رنگین کمانی چون تو ناز
در نبودت دفتر پیچیده می خواهم چه کار؟!

دل گرفتار نگاهت شد برون رفت از کفم
عاشقم پروانه ام من پیشه می خواهم چه کار؟!

(بداهه)

 

 

 

نظرها
  1. معین حجت

    خرداد 7, 1402

    درود بانوی گرامی …دستمریزاد …
    در این بداهه ی شما پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به یک غزل خوب وجود دارد، چنانچه وقت بیشتری را صرف آن کنید و چند بیتی را نیز بر آن بیفزایید …
    درود بر شما 👏👏👏💐💐💐

    • پروانه آجورلو

      خرداد 7, 1402

      درود جناب حجت
      سپاسگزارم
      بمانید به مهر🌺🌹🌺

  2. محمدعلی رضاپور

    خرداد 7, 1402

    قشنگ است. درود تان

  3. فاضله هاشمی

    خرداد 8, 1402

    بسیار زیبا سرودید

  4. مهدی سیدحسینی

    خرداد 9, 1402

    بعد عمری گلّه داری کار می خواهی چکار
    نامه از بنیاد و فرماندار می خواهی چکار
    ***
    درود خانم آجورلو
    🌷🌷

    • پروانه آجورلو

      خرداد 10, 1402

      درود جناب حسینی
      زیباست👏
      سپاسگزارم🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا