🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می شود

(ثبت: 415) دی 2, 1394 
می شود

می شود با نگاه بارانی ، خاک تفتیده را گلستان دید
شور لبهای خشک صحرا را ،محو در چشمه ی بهاران دید

می شود ماه بود و با لذت، سقف شب را ستاره بندان کرد
مهر بیدار آسمان را در،قلب آیینه های پنهان دید

میشود سنگ شد ولی تابید ،میشود شیشه شد ولی تاریک
صاف باید شد و به نور عشق،کفر را در پناه ایمان دید

بوسه ای بر ضریح اندیشه ،چند رکعت نماز آزادی
ذات شاهنده ی خدایی را،می شود در شکوه انسان دید

کاش تفسیر شعر شب بو را، می شد از ژاله ی سحر پرسید
کاش می شد به دید پروانه، ((گلشن راز)) را نمایان دید

زندگی لحظه های پرواز است،بر فراز (( تولدی دیگر))
می شود با(( فروغ)) یک لبخند ،غنچه ی اشک را شکوفان دید

ترکشی از غزل به من آموخت،باید از مرز سینه ها رد شد
مثل ((سهراب )) چشم ها را شست،آدمی را به دیده ی جان دید

عادل دانشی 8 خرداد 94

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. بوسه ای بر ضریح اندیشه ،چند رکعت نماز آزادی
    ذات شاهنده ی خدایی را،می شود در شکوه انسان دید

    کاش تفسیر شعر شب بو را، می شد از ژاله ی سحر پرسید
    کاش می شد به دید پروانه، ((گلشن راز)) را نمایان دید

    سلام عادل جان

    شاهکارت را خواندم و  ازصمیم دل درودت  گفتم

    به وجودت افتخار می کنم

    ممنونم که با پاکانی

    در پناه خدا …………………………………………………………..

    • عادل دانشی

      دی 3, 1394

      سلام استاد خراسانی

      ممنون که به این حقیر اینقدر محبت دارید و با نگاه عیب پوش میخوانید

      مانا باشید بزرگوار

  2. سوگند صفا

    دی 3, 1394

    سلام و عرض ادب

    خوشحالم برای بار اول شعرتونو خوندم

    موفق باشین

  3. سلام و درود بر شما

    زیبـــــــــــا بود

    دستمریزاد

  4. مرجان مطلق

    دی 3, 1394

    سلام جناب دانشی

    اشعار شما خیلی قوی هستند و خوشحالم که از خوانندگان سروده های بی نظیر شما هستم .

    موفق باشید

  5. درود بر شما

    بسیار زیبا بود

  6. مينا امينی

    دی 7, 1394

    مرحبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا