🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می نویسم مثل سهراب، که گفت…

(ثبت: 6149) خرداد 23, 1397 
می نویسم مثل سهراب، که گفت…

می نویسم مثل سهراب، که گفت:

به سراغ من اگر می آیید

نرم و آهسته ….

چه فرقی دارد؟!

چون که تنهایی من

مثل تنهایی سهراب که نیست

ظرف تنهایی من سنگ شده 

باورم نیست سراغ دل من می آیی

دل من چون شالی 

منتظر در ره گرمای تو هست

تا طلایی بشود

به سراغ من اگر می آیی

جانِ من، زود بیا 

۲۳ خرداد ۱۳۹۷

پی نوشت:

بعد از ۱۱ سال شعر جدید گفتم و این بخاطر حضورم توی این سایت و آشنایی با شما شاعران و استادان بزرگوار بود 

حس میکنم دوباره متولد شدم

ممنونم از همه شما خوبان

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (7):