🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می گذارم سر به روى بستر تنهایی ات

(ثبت: 213865) شهریور 2, 1398 

 

می گذارم سر به روى بستر تنهایی ات
تا ببینم صورتت را با همه زیبایی ات

جاى با هم بودن و بوسیدن لبهاى تو
همچنان محو تو گردم با دل شیدایی ات

از زمین تا آسمان و از کران تا بی کران
می شود عالم اسیر چهره ى لیلایی ات

غرق در موج نگاهت می شوم یک دم بخند
در شرابم مست کن با خنده ى رویایی ات

آن صدای دلنشینت تا شد آهنگ دلم
بیخود از خود میشوم با نغمه ی لالایی ات

چون گلستان آتشِ نمرود از عشقت شود
کِی بسوزد عاشقی از شعله ی رسوایی ات

این غزل تقدیم چشم دلربایت مهربان
تا نشیند گوشه ای از آن دلِ دریایی ات

#یاسررشیدپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    شهریور 2, 1398

    سلام

    زیبا و دل نواز سرودید

    لذت بردم از شعر خوبتان جناب استاد رشید پور گرمی

    درود هااااااا

    💐💐💐

    • یاسر رشیدپور

      شهریور 5, 1398

      سلام و عرض ادب استاد
      گرانقدر

      بنده شاگردم قربان

      بی نهایت سپاس از لطفتان

      پاینده باشید به مهر

      🌹🌷🌺🌸🌸💐🌿🌿🍃🌹🌷
      🌷🌺🌸🌸🌹🌷🌺🌺🍃🍃🌿💐

  2. علی معصومی

    شهریور 2, 1398

    درود و ارادت
    جناب رشید پور نازنین
    🌿👏👏👏👏👏
    بسیار زیباست
    لذت بردم

    یک پیشنهاد: اگرچه همیشه حق با سراینده است
    در مصرع دوم از بیت چهارم
    بجای کلمه غرق، کلمه مست را جای گزین فرمائید
    زیرا هم از تکرار کلمه غرق پرهیز میشود
    و نیز از نظر معنا و تجانس کلمات نزدیکتر به هم خواهند بود.

    🌹🌹🌹🌹

    • یاسر رشیدپور

      شهریور 5, 1398

      سلام و عرض ادب جناب معصومی گرانقدر

      بی نهایت سپاس از لطفتان

      بله حتما ویرایش میکنم تشکر فراوان

      پاینده باشید به مهر

      🌹🌷🌺🌸🌸💐🌿🌿🍃🌹🌷
      🌷🌺🌸🌸🌹🌷🌺🌺🍃🍃🌿💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا