🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می گذرد

(ثبت: 236513) اسفند 1, 1399 

میگذرد

گردش چرخ فلک بی من و ما میگذرد
چرخ میچرخد و بی چون و چرا میگذرد

بروی قطب شمال و بروی قطب جنوب
روز شادی و غمت در همه جا میگذرد

گر بخندی و بگری و دمی غصه خوری
گاه تلخ ست و گهی را به صفا میگذرد

شاید امروز به کام تو نباشد افسوس
آنچه تقدیر تو شد گاه روا میگذرد

ای دل دربدرم غصه خوری سهم تو شد
تو مخور غصه که ایام جفا میگذرد

گوش دل می شنود حرف دل مجنون را
سوی دل از قفس سینه صدا میگذرد

گفت ژولیده شبی با دل درمانده ی خود
گردش چرخ و فلک بی من و ما میگذرد

#_کیهان_ژولیده_انارکی

@keyhanzholideh66

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اسفند 1, 1399

    🌹🌼🌻🌺🌸🌷💐

  2. کبری محمدی

    اسفند 1, 1399

    سلام
    سروده ی زیبایی میهمان شدم
    قلم تان همیشه نویسا
    🌹🌺🌹🌺🌹

  3. مدینه ترکاشوند

    اسفند 2, 1399

    بهره مند شدم شاعر ارجمند
    درودها و دستمریزاد
    💐💐💐💐💐

  4. جعفر اکبرنژاد اشکلک

    فروردین 22, 1400

    درود ، بسیار دل نشین بود.
    احسنت بر شاعر گرانمایه.
    ۰۹۱۱۳۴۲۷۰۹۷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا