🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نابترین

(ثبت: 242735) آبان 18, 1400 
نابترین

 

لذتش ناب‌ترین است این که
با دل نازک من نرم شوی

پیش من راحت راحت باشی
دور از سیطره شرم شوی

زیر باران تو بگویی: “سردست”
من کُتم را بدهم گرم شوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا