🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ناقوسِ مخصوصِ زندگی

(ثبت: 258601) فروردین 29, 1402 
ناقوسِ مخصوصِ زندگی

پیشــانیِ ابر را که بوسید درخت

لم داد به ردِّ پــــایِ امّید درخت

یک تپّه که از دور نگاهش می‌کرد

فهمید گرفته غسلِ تعمید درخت

ـــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجی
ساکوتے.هند
ـــــــــــــــــــــــ